Uitgangspunt voor álle communicatie: maak van elk bericht en elk communicatiemiddel een bewijs van de merkbelofte van Barasso.
Kleurenpalet
Een kleurenpalet wat rustig is, ‘in balans’. Donkergroen en lichtgroen kleurenpalet. Geen grote, zwar(t)e kleurvlakken, maar een sympathieke subtiele ondergrond. Passend bij het archetype van Barasso, de Genezer.
Merkbelofte
Met een Barasso breng je balans
in de dynamiek van het dagelijkse leven.
Merkfilosofie
U hebt uw ambities, verantwoordelijkheden, uitdagingen. Uw successen. En uw agenda. Een fascinerende mix, die vraagt om balans.
De wereld doorkruisen – én thuis genieten. Aanjager zijn – én stilte vinden. Anderen aansturen – én voor jezelf zorgen. Successen boeken – én ontspannen. Zakenrelaties koesteren – én er voor thuis zijn. Het is waar. Misschien is het simpel een kwestie van timemanagement. Van prioriteiten stellen. Van niet teveel willen. Maar dat is niet alles.
Balans vraagt om ruimte, fysieke ruimte. Niet buiten de werkelijkheid, maar erin. Niet om aan de dynamiek te ontsnappen, maar om er anders van te genieten; net waar het moment om vraagt. Even niets doen, of geconcentreerd werken. Alleen zijn, of samen zijn. Van de zon genieten, of de winter beleven. Knopen doorhakken, of eindeloos mijmeren. Vrienden ontmoeten, of een tienerfeestje houden.
U hebt er niet veel voor nodig. Gun uzelf slechts een Barasso. Dat is het geheim. Barasso. Urban retreat.
Ontspanning.
Niet alleen een kwestie
van timemanagement.