Diensten

Design als uitgangspunt

Intuïtie. Het gevoel dat alles zonder woorden bij elkaar komt. Je voelt direct wat de beste keus is. Inspelen op de intuïtie van je klanten doe je door te bouwen aan een sterk merk. Dat is onze expertise. Spankracht is de specialist die design als uitgangspunt neemt. Wij zorgen dat al jouw communicatiemiddelen dezelfde sfeer ademen.

Strategie

Hoe staat je organisatie bekend? Samen met onze opdrachtgevers creëren wij een eenduidig beleid over alles rondom jouw merk.

Branding

Trots zijn op je merk. Dat is waar wij voor gaan. Dat doen we door concepten te ontwerpen die passen bij de identiteit van je organisatie.

Digital

De wereld is in no-time gedigitaliseerd. Hoe maak jij daar bij de beleving van je huisstijl slim gebruik van? Wij zorgen voor een eenduidige uitstraling van al je digitale middelen.

Stationsgebouw Spankracht
C

Filosofie

Onze uitgangspunten

Als ambassadeur van design starten we met de uitstraling. Dat is wat jouw klanten straks zien. Maar wat nog mooier is, tijdens het complete traject voor bijvoorbeeld een nieuwe website, een upgrade van je huisstijl of strategische (her)positionering zijn wij jouw designambassadeur. Gegarandeerd. Waarom? Omdat wij geloven in deze vier krachtige regels:

Houd het simpel

Onze ontwerpen zijn vaak overzichtelijk. Want simpel = helder = begrijpelijk en uitvoerbaar. We passen dit concept toe op elk aspect van ons bedrijf. Van het ontwerp van een logo tot aan de code van een applicatie. Van onze kantooromgeving tot de diensten die we aanbieden.

Kijk verder

Verwonder je, er is veel te beleven. Niet alleen in het werk, maar ook om je heen. Laat je inspireren door je directe omgeving of verder weg. Samen zijn we verantwoordelijk voor een bijdrage aan een mooiere wereld. Met Spankracht Foundation hebben we oog voor onze verre naaste.

Wees oprecht

Het spreekt voor zich dat collega’s en klanten recht hebben op een open en eerlijke behandeling. We geloven dat oprechtheid ook een opdracht is voor de concepten die we ontwerpen. Dat een imago in overeenstemming moet zijn met de identiteit. En dat een belofte gebaseerd dient te zijn op realiteit.

Durf te vragen

Neem je twijfel serieus. Een nieuw idee is zelden meteen helemaal goed. En antwoorden vaak onvolledig. We geloven dat doorvragen helpt om een concept te verbeteren. Een goed idee zal de test doorstaan, of na verbetering sterker aan de start verschijnen.

 

Ons creatief team bestaat uit ervaren specialisten.

Arjan Griffioen

Arjan Griffioen

Director

Dick van Vliet

Dick van Vliet

Graphic Designer

Henk Oudijn

Henk Oudijn

Lead Brand Designer

Marjolijn Broekema

Marjolijn Broekema

Art Director

Regina van de Munt

Regina van de Munt

Projectmanager Studio

Marthijn Slijkhuis

Marthijn Slijkhuis

Digital Designer

Bastiaan Berends

Bastiaan Berends

Interaction Designer

Kirsti van Ek

Kirsti van Ek

Projectmanager / Management Assistant

Matthijs Verhoeks

Matthijs Verhoeks

Manager Development

Steven Hendriksen

Steven Hendriksen

Front-end Developer

Arno van der Bijl

Arno van der Bijl

Stagiair Development