"Het nieuwe logo bestaat uit elementen die raken aan het thema ‘ruimte’ en ‘wonen’. Ook het archetype van het merk laten we zien d.m.v. de vorm van een toverstafje. De oervorm van een huis is ook prominent aanwezig."
Brandstory
Op korte termijn woningen realiseren waaraan dringend behoefte is. Er wordt al veel gedaan: Geschoven met grond. Gewerkt aan plannen. Geïnvesteerd in ontwikkeling. Maar het duurt te lang. Hoe mooi zou het zijn als u binnen nu en een jaar tientallen inwoners de sleutel kunt overhandigen. Hoe verrast zullen zij zijn en hoe groot de sociale impact. Onmogelijk? Het kán. Ontdek het geheim van het LeanCity concept. Compacte woningen, energieneutraal en binnen één dag geplaatst. Goed voor tien jaar wonen. Geschikt voor permanent wonen. Woningzoekers krijgen waarnaar ze verlangen: Een eigen voordeur. Misschien morgen al. LeanCity. Benut de ruimte.
Archetype
Het archetype magiër belichaamt waarden als mysterie, potentieel en transformatie. Intuïtief en charismatisch zijn waarden die erg bij het karakter van de magiër passen. Hij wil magische dingen brengen naar het dagelijks leven. Hij wil dromen waar maken en transformatie bewerkstelligen. Deze visionair gaat voor een betere wereld.
Kleuren
We kiezen voor een kleur die past bij de magiër. Het oogt duurzaam en modern en werkt niet vervreemdend in een technische omgeving.
"De stijl van LeanCity past in de wereld van bouwen en architectuur. Een strakke uitstraling geeft een volwassen gevoel van de organisatie."
Slogan
De slogan ‘Benut de ruimte’ past bij de toepassingen die LeanCity maakt. LeanCity benut op een slimme manier bestaande ruimte die nog geen vastgestelde bestemming heeft, maar wel ruimte biedt voor wonen op korte termijn met de mogelijkheid voor een duurzame vestiging.